.: O programie :.
Program CRMadar 3.0 adresowany jest do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Wspiera obsługę klienta zarówno tego składającego zapytanie ofertowe, zamówienie czy zgłaszającego zlecenie do obsługi  jak i  "potencjalnego", do którego kierowane są kampanie marketingowe. Dzięki integracji z oprogramowaniem "back office" - Madar ERP pozwala również na wsparcie procesów sprzedaży i produkcji.

Dzięki programowi dane o poszczególnych kontaktach (epizodach) z klientami, zawarte do tej pory w umysłach pojedynczych pracowników oraz chaotycznie w systemach informatycznych, są zamieniane w wiedzę o klientach.

Powiązanie z danymi wprowadzanymi w pozostałych modułach Madar ERP sprawia, że udostępnione zostają użytkownikowi wszystkie informacje związane z obsługiwanym klientem, począwszy od jego danych personalnych, umowach, składanych ofertach i zamówieniach a skończywszy na poziomie sprzedaży i rozliczeniach finansowych.  CRMadar to:
  • Wiedza o klientach
    • Ewidencja danych o kontrahencie oraz kontaktach (osobach, z którymi można się kontaktować, powiązania: oddział, firma zależna itp.)
    • Klasyfikacja klientów według wybranych cech, również projektowanych
    • Eksport i import danych
  • Kampanie marketingowe
    • Grupy docelowe
    • Prowadzenie kampanii pocztowej i internetowej
    • Ocena efektywności
  • Obsługa zgłoszeń
    • Ewidencja zgłoszeń kontrahentów
    • Automatyzacja odpowiedzi na zapytania ofertowe, serwisowe
    • Możliwość projektowania scenariuszy rozmowy, podział na cykle
    • Rejestracja i kontrola dokumentów, poczty przychodzącej i wychodzącej
    • Automatyzacja prac biurowych (współpraca MS Word)
  • Bezpieczeństwo
    • Kontrola dostępu na poziomie użytkownika i dokumentu (zgłoszenia, kontaktu itp.)
    • Ewidencja "czy przeczytane"