..:: Programy Madar ::.. CRMadar

CRMadar

W programie rejestrowane są zdarzenia i problemy związane z obsługą klientów, takie jak: zgłoszenia serwisowe, zapytania ofertowe, wykonane, wizyty serwisowe, windykacja należności, zamówienie.W sprawie (zgłoszeniu) rejestruje się kontrahenta, rozmówcę (pracownika), operatora prowadzącego dany temat lub rodzaj sprawy. Rozbudowany system selekcji i filtrowania spraw np. według: operatora, tematu, rodzaju sprawy, kontrahenta, daty itd.


CRMadar Wiedza o klientach Kampanie Zgłoszenia Rozliczenia Bezpieczeństwo Słownik

Zgłoszenia

W programie rejestrowane są zdarzenia i problemy związane z obsługą klientów, takie jak: W sprawie rejestruje się kontrahenta, rozmówcę (pracownika), operatora prowadzącego dany temat lub rodzaj sprawy. Rozbudowany system selekcji i filtrowania spraw - według operatora, tematu, rodzaju sprawy, kontrahenta, daty itp

Scenariusze postępowania

Wysyłanie wiadomości e-mail / pism

Rodzaje spraw

Ważną kategorią spraw są sprawy bieżące. Określa ona sprawy przynależące do danego operatora. Sprawa pojawia się na spisie bieżących jeżeli:
Moduł tworzenia kampanii marketingowych umożliwia: