Sekretariat
Wszystkie
te operacje dodatkowo wspiera moduł obsługi pracy SEKRETARIATU,
pozwalający na:
Zarządzanie korespondencją i informacją
system rejestracji i kontroli pism, dokumentów, spraw, itp.
ewidencja poczty wchodzącej i wychodzącej, wystawianych dokumentów
możliwość
skanowania i importowania dokumentów, dołączania treści pism
Dołączanie treści pism napisanych lub skanowanych jest szczególnie
ważne przy ewidencji korespondencji wchodzącej
przekazywanie
informacji w firmie pomiędzy jej działami, jak
i poszczególnymi pracownikami
kontrola
dostępu do poszczególnych opcji oraz pism w ewidencji
Automatyzację
prac biurowych
integracja
z Microsoft Office
wykorzystanie
szablonów przy tworzeniu dokumentów
automatyczne
uzupełnianie danych adresowych
katalogowanie
pism - identyfikacja za pomocą adresata, sprawy, teczki
Wyszukiwanie pisma następuje w programie na podstawie kontrahenta, daty, teczki, sprawy. Natychmiastowy wybór pisma - w edytorze np. Word for Windows eliminuje żmudne i trudne wyszukiwanie miejsca na dysku, w którym znajduje się korespondencja, czasochłonne sprawdzania oraz wprowadza porządek. Dzięki możliwości wyszukiwania według kilku elementów - pozwala na dowolne grupowanie korespondencji.