Kampanie margetingowe
Przed rozpoczęciem kampanii należy znaleźć
grupę docelowych odbiorców, do której skierowana ona skierowana. Należy również określić formę kampanii, przeznaczyć budżet na jej realizację itp.
Program CRMadar
ułatwia tworzenie kampanii marketingowych m.in. dzięki:
- przygotowaniu bazy adresowej odbiorców, grupowanie klientów według atrybutów,
- automatyzacji czynności adresowania, wysyłania wiadomości e-mail, wysyłek seryjnych,
- rejestracji wysyłanych materiałów,
- ocenie skuteczności przeprowadzonej kampanii.
Możliwości
Moduł tworzenia kampanii marketingowych umożliwia:
- Wybór grupy docelowej odbiorców dokonywany na podstawie danych z bazy klientów np.: branży, regionu, rodzaju, opiekuna, atrybutu itp.
- Wyboru grupy można też dokonać na podstawie danych pochodzących z poprzednich kampanii.
- Analizę ogólną kampanii np. ilu klientów uczestniczyło w danej kampanii.
- Analizę szczegółową kampanii np. czy firma otrzymała dane materiały, ile wysyłek otrzymała.
- Analizę skuteczności.
- Automatyzację kampanii konwencjonalnych poprzez: tworzenie nalepek adresowych w dowolnym arkuszu, korespondencję seryjną (wykorzystując Microsoft Word i Microsoft Outlook można uzyskać listy lub e-maile bezpośrednio zaadresowane do wybranych kontaktów w kampanii).