Prowadzenie rzeczowego wykazu akt

Tematy powiązane

  1. Jak zaimportować pocztę w nowej wersji kancelarii?
  2. Jak zarejestrować pismo w module sekretariat?


Sporządzanie rzeczowego wykazu akt

  • Należy wejść do opcji sekretariat - poczta wychodząca.
  • Należy nacisnąć przycisk dopisz i kliknąć w pole wykaz akt.
  • Pojawi się okienko z listą rzeczowego wykazu akt, w którym należy nacisnąć klawisz dopisz.
  • W okienku dopisywania rzeczowego wykazu akt znajdują się następujące pola:
    • symbol klasyfikacyjny wpisuje się tu symbol klasyfikacji zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. Dz. U. z 2011r. Nr 14, poz. 67,
    • nazwa wpisuje się tu nazwę,
    • teczka wpisuje się tu oznaczenie teczki,
    • kategoria archiwalna wpisuje się tu oznaczenie kategorii archiwalnej,
    • posiada analitykę należy zaznaczyć jeżeli w ramach wprowadzanego wykazu występują podkategorie.
      np. dla 01-014-0146 Doskonalenie systemu zarządzania jakością jest analityką dla wykazu akt o numerze 01-014 Systemy zarządzania jakością, który jest analityką 01 Podział terytorialny, organizacja, zarządzanie jakością, herby, flagi, emblematy, insygnia lub inne symbole.

rzeczowy wykaz akt