Jak sprawdzić wykonanie powierzonych zadań?

Spis treści

  1. Dopisywanie i przypisywanie zadań
  2. Zamykanie sprawy
  3. Znaczenie ikonek i kolorów na liście spraw

Tematy powiązane

  1. Sporządzanie listy płac   
  2. Sporządzanie planu pracy   
  3. Obowiązujące przepisy   


ikonka sprawy Opcja główna: CRM
Klawisz:

klawisz CRM


Dopisywanie i przypisywanie zadań

Zakładanie i przypisywanie spraw:
  1. Wejść do opcji CRM - Sprawy następnie nacisnąć klawisz dopisz.
  2. Wybrać rodzaj sprawy.
  3. Wybrać kontrahenta z listy kontaktów.
  4. Wpisać w polu tytuł nazwę sprawy.
  5. W polu prowadzi wybrać z listy operatorów osobę nadzorującą wykonanie wprowadzanego zadania.
  6. Wybrać wprowadzającego (wprowadził) i datę utworzenia sprawy.
  7. Poniżej należy wybrać do kogo sprawa ma być przypisana (pole - dla) oraz termin realizacji zadania (pole - termin).
  8. Istnieje również możliwość ustalenia czasu potrzebnego na realizację zadania. W tym celu należy nacisnąć klawisz F4. W pojawiającym się okienku można wybrać czas niezbędny do zrealizowania zadania.
  9. Po naciśnięciu klawisza zatwierdź sprawa pojawia się na liście bieżących spraw wybranego użytkownika.
  10. W ramach każdej sprawy można dodać wiele zadań do wykonania, które mogą się składać z wielu etapów. Każde etapów zadania może być przypisane do innej osoby.

Zamykanie sprawy

  1. Użytkownik, któremu przypisano daną sprawę ma ją widoczną na liście spraw.
    • Aby Zamknąć całą sprawę należy ją wczytać do edycji. Wejść do zakładki parametry i zaznaczyć pole zakończone. Zamyka to wszystkie zadania oraz wszystkie etapy.
    • Aby zamknąć poszczególne zadanie lub etap należy ustawić się na odpowiedniej pozycji i nacisnąć klawisz F4. Następnie zaznaczyć wykonano. Powoduje to zniknięcie danej sprawy ze spraw bieżących, o ile nie ma innych zadań przypisanych do danego użytkownika w ramach tej sprawy.
    • Kontrola nad wykonaniem zadania jest możliwa poprzez wprowadzany termin wykonania sprawy. Jeżeli termin ten upłynie sprawa pojawia się również na liście spraw użytkownika zgłaszającego i będzie oznaczona kolorem
      czerwonym.

    Znaczenie ikonek i kolorów na liście spraw

    W celu szybkiego rozpoznawania planowanego terminu wykonania na liście spraw wprowadzono kilka kolorów, które oznaczają:
    • kolor czerwony
      oznacza, że zaplanowany termin realizacji danej sprawy już minął.
    • kolor niebieski
      oznacza, że do terminu wykonania sprawy pozostało już nie wiele czasu - mniej niż dwa dni (sprawa do wykonania na "dziś lub jutro").
    • kolor brązowy
      oznacza, że do terminu wykonania sprawy pozostało więcej niż dwa dni.
    • kolor szary
      oznacza, że dana sprawa została zamknięta. Sprawy takie nie są widoczne jako sprawy bieżące. Aby zobaczyć zakończone sprawy należy na liście spraw rodzaj wyświetlanych spraw na sprawy wszystkie.
implementowanie sprawy
CRM - tworzenie nowej sprawy


zamykanie zadania
CRM - ustawianie statusu sprawy


kolory na liście spraw
CRM - lista spraw