Konfiguracja serwera poczty wychodzącej
- Wejść do opcji administracja - konfiguracja.
- Przejść do zakładki ścieżki.
- W polu SMTP host wpisać adres serwera poczty wychodzącej i port obsługiwany przez serwer poczty wychodzącej np. dla adresu skrzynki na o2.pl będzie to wyglądało w ten sposób: poczta.o2.pl:587.
- Następnie wpisać login oraz hasło do skrzynki pocztowej.
- Wpisać w polu mailfrom podać adres, z którego ma zostać wysłany mail np. madarzoo@o2.pl.
- Zapisać wprowadzone zmiany używając klawisza zatwierdź.
Powiadomienie operatora o przypisanej do niego sprawie
Istnieje możliwość powiadamiania użytkownika o przypisaniu do niego sprawy w module CRM za pomocą wiadomości SMS oraz e-mail. Aby takie powiadomienie było generowane i wysyłane automatycznie do użytkownika należy wykonać następujące czynności:
- Wejść do opcji CRM - wiadomości.
- Kliknąć w pole kierunek i nacisnąć klawisz dopisz.
- Wypełnić znajdujące się w tym okienku pola, a w szczególności:
- Wpisać nazwę - pole nazwa.
- Wybrać rodzaj zdarzenia, przy którym ma być wysyłane powiadomienie.
- Wybrać metodę powiadomienia - pole medium.
- Wybrać operatora z listy operatorów.
- Po wprowadzeniu wszystkich danych należy użyć klawisza zatwierdź.
- Numer telefon oraz adres e-mail, na który operator będzie otrzymywał powiadomienie wpisuje się w okienku z danymi operatora - na liście operatorów nacisnąć klawisz edycja.
- Każda przypisanie do kogoś sprawy, a także każde zamknięcie sprawy jest widoczne na liście wiadomości (opcja interface - wiadomości.
|
Wysyłanie powiadomienia sms o przypisaniu sprawy
Konfiguracja skrzynki poczty wychdzącej SMTP
Dopisywanie kierunku
|