Specyfika rozwiązania
Współpraca firmy Madar ze stowarzyszeniem "Żyj i daj żyć" rozpoczęła się w 2005 roku, do tej pory wdrożyliśmy program Madar do pełnej księgowości, kadry i płace.
Od 2010, wraz z wprowadzeniem zmianam personalnych, nieodpłatnie pomagamy w uporządkowaniu i wprowadzeniu nowych segmentów systemu Madar ERP.
- poprzez bezpłatne udostępnienie serwera oraz wdrożenie programu Madar Mobile - możliwa jest obsługa programu,
bieżącej i rzetelnej kontroli niezależnie od miejsca,
- dzięki przeprowadzeniu profesjonalnych szkoleń - sukcesywnie zwiększamy obszary, które są objęte ewidencją w programie.
Planujemy wdrożenie gospodarki magazynowej, ewidencj czasu pracy, rozliczanie dotacji oraz kancelarii.
Cel wdrożenia
Podstawowym celem rozwiązania było umożliwienie
ściślejszej współpracy księgowości, zarządu i poszczególnych pracowników,
wykorzystując możliwości, nieograniczone czasem ani miejscem, jakie wnosi internet, poprzez:
- Bezpieczne udostępnienie danych o finansach, zobowiązaniach, realizacji budżetu i kosztach.
- Umożliwienie jednoczesnej pracy, niezależnie od miejsca na tej samej bazie.
Przebieg wdrożenia
Księgowość
- Plan kont - pozwalający na szczegółowe ewidencjonowanie kosztów prowadzonych projektów.
- Wyodrębnienie kosztów i przychodów, oznaczenie wybranych operacji finansowych i księgowych w celu ich grupowania w innym układzie niż w planie kont
(za pomocą tzw. tematu / zadania);
- Sporządzanie wyniku finansowego: bilansu, rachunku wyników - automatycznie przez program.
- Prowadzenie raportu kasowego, wydruki KP i KW.
Kadry
- Pracownicy - prowadzenie ewidencji pracowników: danych niezbędnych do sporządzenia deklaracji, danych o indywidualnych składnikach wynagrodzenia, stawkach podatku, potrąceniach.
- Umowy - sporządzanie i ewidencja umów o pracę, kwestionariuszy osobowych, aneksów.
- Czas pracy - planowanie i rozliczanie czasu pracy, ewidencja absencji.
Płace
- Listy płac - zaprojektowane składniki wynagrodzenia: pensja zasadnicza, nagrody, premie.
- Umowy - zlecenie - ewidencja, wydruki umów i rachunków do dokumentów: umowa - zlecenia, umowa o dzieło z przeniesieniem praw autorskich, umowa o dzieło bez przeniesienia praw autorskich.
- Wyliczenia składek ZUS, współpraca z programem Płatnik.
- Tworzenie automatycznie przelewów do elektronicznego systemu obsługi rachunku.
- Deklaracje - przesyłanie deklaracji PIT-11, PIT-40, również drogą elektroniczną.
Współpraca
Otwarte podejście do wdrożenia ze strony zarządu oraz księgowości.
Metody kontaktu:
- Zgłaszanie problemów telefonicznie, poprzez e-mail.
- Zdalna pomoc przez internet.
- Aktualizacje programów na bieżąco, zgodnie z wprowadzaniem zmian w prawodawstwie.