Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem, w tym także CRM,
  • rodzą nowe możliwości - dzięki potrzebie dostosowania systemów informatycznych
  • stwarzają problemy - w zakresie "sprzedania"nowych idei przedsiębiorstwom.
Czy wiesz więc dlaczego Twoi klienci potrzebują CRM?
Dzięki CRM :
  • wiedzą więcej o swoich klientach
  • lepiej współdzielą wiedzę o swoich klientach
  • nie zapominają o kliencie
  • szybciej udzielają informacji klientowi
  • szybciej wykonują rutynowe czynności
  • potrafią przeprowadzić analizę i zwiększyć wartość związków z klientami
Atutem oprogramowania CRMadar, oprócz jego funkcjonalności i ceny, jest kompatybilność z Madar ERP. Oznacza to, że dane wprowadzone w jednym systemie są widoczne w drugim i odwrotnie. To zespolenie pozwala na obsługę zarówno procesów "back-ofice" jak również "front-office".