Raporty przez internet
Bardzo istotnym dla menadżerów firmy jest wygodny i szybki dostęp do analiz i raportów
generowanych przez system informatyczny. Dane wprowadzane w oddziałach, potrzeba dostępu do informacji poza siedzibą
firmy, prezentacja danych klientom
biur rachunkowych - to tylko niektóre
zastosowania proponowanego rozwiązania.
System MADAR posiada funkcję generowania raportów i umieszczania ich na serwerze internetowym:
- raporty o sprzedaży,
- zastawienia księgowe - aktualne deklaracje, rachunek wyników, bilans,
- stany magazynowe,
- niezapłacone.
Na serwerze tworzone jest archiwum wygenerowanych raportów oraz wygodny interfejs do ich przeglądania. W bazie
zapisywany jest kod sklepu, nazwa raportu, ścieżka do plików.
|
|
Jakie są korzyści
Proponowane rozwiązanie wykorzystuje tanie medium, jakim jest Interent, do wymiany danych, dokumentów i prezentacji zestawień i analiz. Do najważniejszych korzyści,
jakie można osiągnąć należą:
- Możliwość udostępniania danych zdalnie - do przeglądania przez klienta, oddział, pracowników w dogodnym dla każdego terminie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Redukcja kosztów pozyskiwania i dystrybuowania informacji. Niepotrzebne stają się telefony, wysyłanie raportów e-mailem, drukowanie zestawień.
- Zwiększenie wydajności.
- Efektywniejsza współpraca - zwłaszcza dla klientów pozamiejscowych.
Bezpieczeństwo
Tworząc dla Państwa aplikację eMadar.pl zadbaliśmy o bezpieczeństwo przesyłanych i umieszczanych tam danych, stosując zabezpieczenia
techniczne i systemowe:
- użytkownikom nadawane są unikalne hasła dostępu do danych oraz komunikacji pomiędzy programami,
- zastosowano szyfowaną transmisję SSL,
- dane zawarte w systemie Madar zostały rozdzielone od danych prezentowanych przez aplikację eMadar, pozwala to
na "zamknięcie" systemu Madar ERP przed niepowołanym i zdalnym dostępem.
Jak rozpocząć
- Zarejestrować się - każdy, kto posiada legalne i aktualne oprogramowanie Madar (zakupione bądź aktualizowanych w 2006 roku)
może zarejestrować się, i po podpisaniu umowy,
korzystać z oferowanego rozwiązania.
Szczegółowe informacje w serwisie www.emadar.pl.
- Poczekać na hasła dostępu - Po otrzymaniu zgłoszenia zostaną nadane i odesłane loginy i hasła dostępu.
Zostanie również przesłany sposób konfiguracji programów i przeglądarki.
- Użytkowanie serwisu w pierwszym roku jest bezpłatne.
- Przetestuj zanim się zarejestrujesz.
Wchodząc na stronę www.emadar.pl należy
wprowadzić w polu "domena" nazwę demo, a następnie w okienku login i hasło - demo : demo.
Można w ten sposób zobczyć prezentację danych dla klientów na Internecie.
Kolejną możliwością jest ściągnięcie danych demonstracyjnych - zostały do nich wprowadzone przykładowe informacje oraz wymagane ustawienia,
pozwalające na współpracę Madar -> eMadar.
|