.:: Zdalna praca - Raporty przez internet::.

Raporty przez internet

Bardzo istotnym dla menadżerów firmy jest wygodny i szybki dostęp do analiz i raportów generowanych przez system informatyczny. Dane wprowadzane w oddziałach, potrzeba dostępu do informacji poza siedzibą firmy, prezentacja danych klientom
biur rachunkowych - to tylko niektóre zastosowania proponowanego rozwiązania.

System MADAR posiada funkcję generowania raportów i umieszczania ich na serwerze internetowym:
  • raporty o sprzedaży,
  • zastawienia księgowe - aktualne deklaracje, rachunek wyników, bilans,
  • stany magazynowe,
  • niezapłacone.
Na serwerze tworzone jest archiwum wygenerowanych raportów oraz wygodny interfejs do ich przeglądania. W bazie zapisywany jest kod sklepu, nazwa raportu, ścieżka do plików.

Jakie są korzyści

Proponowane rozwiązanie wykorzystuje tanie medium, jakim jest Interent, do wymiany danych, dokumentów i prezentacji zestawień i analiz. Do najważniejszych korzyści, jakie można osiągnąć należą:
  1. Możliwość udostępniania danych zdalnie - do przeglądania przez klienta, oddział, pracowników w dogodnym dla każdego terminie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Redukcja kosztów pozyskiwania i dystrybuowania informacji. Niepotrzebne stają się telefony, wysyłanie raportów e-mailem, drukowanie zestawień.
  3. Zwiększenie wydajności.
  4. Efektywniejsza współpraca - zwłaszcza dla klientów pozamiejscowych.

Bezpieczeństwo

Tworząc dla Państwa aplikację eMadar.pl zadbaliśmy o bezpieczeństwo przesyłanych i umieszczanych tam danych, stosując zabezpieczenia techniczne i systemowe:
  • użytkownikom nadawane są unikalne hasła dostępu do danych oraz komunikacji pomiędzy programami,
  • zastosowano szyfowaną transmisję SSL,
  • dane zawarte w systemie Madar zostały rozdzielone od danych prezentowanych przez aplikację eMadar, pozwala to na "zamknięcie" systemu Madar ERP przed niepowołanym i zdalnym dostępem.

Jak rozpocząć

  1. Zarejestrować się - każdy, kto posiada legalne i aktualne oprogramowanie Madar (zakupione bądź aktualizowanych w 2006 roku) może zarejestrować się, i po podpisaniu umowy, korzystać z oferowanego rozwiązania.
    Szczegółowe informacje w serwisie www.emadar.pl.
  2. Poczekać na hasła dostępu - Po otrzymaniu zgłoszenia zostaną nadane i odesłane loginy i hasła dostępu. Zostanie również przesłany sposób konfiguracji programów i przeglądarki.
  3. Użytkowanie serwisu w pierwszym roku jest bezpłatne.

  4. Przetestuj zanim się zarejestrujesz.

    Wchodząc na stronę www.emadar.pl należy wprowadzić w polu "domena" nazwę demo, a następnie w okienku login i hasło - demo : demo. Można w ten sposób zobczyć prezentację danych dla klientów na Internecie.
    Kolejną możliwością jest ściągnięcie danych demonstracyjnych - zostały do nich wprowadzone przykładowe informacje oraz wymagane ustawienia, pozwalające na współpracę Madar -> eMadar.