Synchronizacja danych
W przypadku pracy poza siedzibą firmy, bez możliwości zdalnego dostępu do serwera,
dane mogą być wprowadzanie do:
- MADAR 7, zainstalowanego w lokalnej sieci (w oddziale, sklepie) lub
- bazy na innym serwerze poprzez aplikację pracującą w przeglądarce www.
Następnym krokiem jest przekazanie ich do centrali.
Wymiana dokumentów EDI
Elektroniczna wymiana dokumentów jest szczególnie przydatna przy obsłudze przedsiębiorstwa,
posiadającego oddziały. Dokumenty wystawiane w oddziałach (przesunięcia, faktury, wz itp.)
mogą być przesyłane z programu MADAR na serwer internetowy, a następnie wczytywane w centrali
lub innym oddziale. Wysyłanie i wczytywanie odbywa się z poziomu programu, bez potrzeby uruchamianie
zewnętrznych programów.
Przesyłanie katalogów, archiwów
Ta możliwość jest szczególnie istotne przy pracy rozproszonej. Najczęściej przekazywany jest:
- katalog towarów - w przypadku, gdy tworzony jest centralnie,
- aktualne stany magazynowe,
- archiwizacje - szczególnie do księgowości, na koniec okresu rozliczeniowego.
Program MADAR potrafi automatycznie umieścić żądane pliki na serwerze www i następnie je wczytać
w odpowiednie miejsce w programie. Operacje te są włączane za pomocą komend
umieszczanych w danych systemu.
|
|
Bezpieczeństwo
Tworząc dla Państwa aplikację eMadar.pl zadbaliśmy o bezpieczeństwo przesyłanych i umieszczanych tam danych, stosując zabezpieczenia
techniczne i systemowe:
- użytkownikom nadawane są unikalne hasła dostępu do danych oraz komunikacji pomiędzy programami,
- zastosowano szyfowaną transmisję SSL,
- dane umieszczane na serwerze nie są kompletne, tzn. nie dają możliwości przejęcia pełnych informacji na temat przedsiębiorstwa,
- dane zawarte w systemie Madar zostały rozdzielone od danych prezentowanych przez aplikację eMadar, pozwala to
na "zamknięcie" systemu Madar 7 przed niepowołanym i zdalnym dostępem.
Jak rozpocząć
- Zarejestrować się - każdy, kto posiada legalne i aktualne oprogramowanie Madar (zakupione bądź aktualizowanych w 2006 roku)
może zarejestrować się, i po podpisaniu umowy,
korzystać z oferowanego rozwiązania.
Szczegółowe informacje w serwisie www.emadar.pl.
- Poczekać na hasła dostępu - Po otrzymaniu zgłoszenia zostaną nadane i odesłane loginy i hasła dostępu.
Zostanie również przesłany sposób konfiguracji programów i przeglądarki.
- Użytkowanie serwisu w pierwszym roku jest bezpłatne.
- Przetestuj zanim się zarejestrujesz.
Wchodząc na stronę www.emadar.pl należy
wprowadzić w polu "domena" nazwę demo, a następnie w okienku login i hasło - demo : demo.
Można w ten sposób zobczyć prezentację danych dla klientów na Internecie.
Kolejną możliwością jest ściągnięcie danych demonstracyjnych - zostały do nich wprowadzone przykładowe informacje oraz wymagane ustawienia,
pozwalające na współpracę Madar -> eMadar.
Zobacz też:
zamówienia z internetu
FreeNX
MadarMobile
|