::.. Program Sekretarz MADAR

Sekretarz MADAR

Dzięki Sekretarzowi MADAR wszystkie pisma przychodzące i wychodzące, faksy i dokumenty są dostępne w jednym miejscu wraz z ich pełnymi treściami. Znika problem trudności z wyszukiwaniem i to zarówno w teczce jak i w komputerze. Dostępne są wszelkie zestawienia według dat, kontrahentów, rodzajów pism itp. A przy tym tradycyjne teczki nie znikają - ręczną ewidencję zastępują tylko wydruki komputerowe. Ponadto współdziała:
  • Z innymi aplikacjami dla Windows np. pakietem Microsoft Office, Open Office.
  • Z programem System Zarządzania MADAR, wykorzystując bazę kontrahentów, towarów wprowadzoną w module magazynowym i księgowym.
  • Zawiera funkcje z zakresu księgowości, kadr, prosty edytor.

Możliwości

Program Sekretarz MADAR przeznaczony dla firm małych i średniej wielkości, pozwalającym na zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie oraz zawierającym elementy z zakresu PIM i CRM.Program Sekretarz MADAR pozwala na zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez:
  • Zarządzanie korespondencją i informacją
  • Automatyzację prac biurowych - program spółdziała z aplikacjami dla Windows np. pakietem MS-Office, Open Office
  • Współdziałanie z programem Madar ERP, wykorzystując bazę kontrahentów, towarów i pracowników.

Dziennik korespondencji

  • Zarządzanie korespondencją i informacją
  • system rejestracji i kontroli pism, dokumentów, spraw, itp.
  • ewidencja poczty wchodzącej i wychodzącej, wystawianych dokumentów
  • możliwość skanowania i importowania dokumentów, dołączania treści pism
  • przekazywanie informacji w firmie pomiedzy jej działami, jak i poszczególnymi pracownikami
  • kontrola dostepu do poszczególnych opcji oraz pism w ewidencji

Ewidencje w Sekretarzu

  • nota korygująca
  • wezwanie do zapłaty
  • ewidencja odsetek
  • ewidencja przelewów
  • nota księgowa
  • ewidencja poczty wychodzącej i wchodzącej

Informacje podstawowe o produkcie

Program: Sekretarz 2.4
Opis: Program ewidencjonuje wszystkie pisma przychodzące i wychodzące, faksy i dokumenty. Znika problem trudności z wyszukiwaniem i to zarówno w teczce jak i w komputerze. Dostępne są wszelkie zestawienia według dat, kontrahentów, rodzajów pism itp.
Prawo autorskie: MADAR Sp. z o.o.
Licencja: Komercyjna, wg ilości stanowisk
Platforma: PC
System operacyjny: Windows XP/Vista/7
Windows Serwer 2003/2008
Język programowania: Delphi
Dokumentacja: Instrukcja obsługi w formie elektronicznej
URL dema: http://www.madar.com.pl/demo/Sek_ins.exe
Wielkość pliku: Program instalacyjny: 3.0 MB
Wielkość programu po instalacji: 14.5 MB


Poniżej krótki opis wybranych czynności::
  • Wystawiane dokumenty z MADAR-u jak np. potwierdzenia sald, wezwania do zapłaty czy umowy wystarczy przed wydrukowaniem zapisać do poczty.
  • Przy tworzeniu dokumentów można wykorzystać szablon. Chcąc napisać ofertę lub pismo wykorzystując edytor graficzny np. popularny Word for Windows należy rozpocząć od dopisania do poczty wychodzącej pisma. Edytor wywołuje się automatycznie, a dane z poczty automatycznie stworzą nagłówek pisma, którego treść uzupełniana jest w edytorze, drukowana itp. i następnie zapisywana w wysłanych dokumentach. Opcja podejrzyj umożliwia ponowną edycję pisma.
  • Dla poczty wchodzącej, czy wysyłanych dokumentów nie wystawianych za pomocą komputera przewidziana jest opcja skanowania - dokumenty zapisywane są w programie w postaci graficznej. Opcja podejrzyj umożliwia wgląd w treść dokumentu.
  • Dla firm, które nie posiadają edytora Word for Windows proponujemy prosty edytor wbudowany do programu w zupełności wystarczający do prowadzenia zwykłej korespondencji.
  • Wyszukiwanie pisma następuje w programie na podstawie kontrahenta, daty, teczki, sprawy. Natychmiastowy wybór pisma - w edytorze np. Word for Windows eliminuje żmudne i trudne wyszukiwanie miejsca na dysku, w którym znajduje się korespondencja, czasochłonne sprawdzania oraz wprowadza porządek. Dzięki możliwości wyszukiwania według kilku elementów - pozwala na dowolne grupowanie korespondencji.
  • Zastosowany został system haseł oraz przepustek - dzięki czemu uzyskano ochronę dostępu do poszczególnych opcji oraz na poziomie każdego pisma.

Program sprzedawany jest z poradnikiem Jak prowadzić Sekretariat używając komputera.
Dołączenie książki do programu ma walor edukacyjny i praktyczny. Książka, o charakterze instruktażowym, daje podstawy teoretyczne oraz praktyczne wskazówki bezcenne przy komputeryzacji, a sekretariatu w szczególności.