Dzięki Sekretarzowi MADAR wszystkie pisma przychodzące i wychodzące, faksy i dokumenty są
dostępne w jednym miejscu wraz z ich pełnymi treściami. Znika problem trudności
z wyszukiwaniem i to zarówno w teczce jak i w komputerze. Dostępne są
wszelkie zestawienia według dat, kontrahentów, rodzajów pism itp. A przy tym
tradycyjne teczki nie znikają - ręczną ewidencję zastępują tylko wydruki
komputerowe. Ponadto współdziała:
Z innymi aplikacjami dla Windows np. pakietem Microsoft Office, Open Office.
Z programem System Zarządzania MADAR, wykorzystując bazę kontrahentów,
towarów wprowadzoną w module magazynowym i księgowym.
Zawiera funkcje z zakresu księgowości, kadr, prosty edytor.
Możliwości
Program Sekretarz
MADAR przeznaczony dla firm małych i średniej wielkości,
pozwalającym na zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie oraz zawierającym
elementy z zakresu PIM i CRM.Program Sekretarz
MADAR pozwala na zwiększenie
jakości obsługi klienta poprzez:
Zarządzanie korespondencją i informacją
Automatyzację prac biurowych - program spółdziała z aplikacjami dla Windows np. pakietem MS-Office, Open Office
Współdziałanie z programem Madar ERP, wykorzystując bazę kontrahentów, towarów i pracowników.
Dziennik korespondencji
Zarządzanie korespondencją i informacją
system rejestracji i kontroli pism, dokumentów, spraw, itp.
ewidencja poczty wchodzącej i wychodzącej, wystawianych dokumentów
możliwość skanowania i importowania dokumentów, dołączania treści pism
przekazywanie informacji w firmie pomiedzy jej działami, jak i poszczególnymi pracownikami
kontrola dostepu do poszczególnych opcji oraz pism w ewidencji
Ewidencje w Sekretarzu
nota korygująca
wezwanie do zapłaty
ewidencja odsetek
ewidencja przelewów
nota księgowa
ewidencja poczty wychodzącej i wchodzącej
Informacje podstawowe o produkcie
Program:
Sekretarz 2.4
Opis:
Program ewidencjonuje wszystkie pisma przychodzące i wychodzące, faksy i dokumenty.
Znika problem trudności z wyszukiwaniem i to zarówno w teczce jak i w komputerze. Dostępne są wszelkie zestawienia według dat, kontrahentów, rodzajów pism itp.
Program instalacyjny: 3.0 MB
Wielkość programu po instalacji: 14.5 MB
Poniżej krótki opis wybranych czynności::
Wystawiane dokumenty z MADAR-u jak np. potwierdzenia sald, wezwania do zapłaty czy
umowy wystarczy przed wydrukowaniem zapisać do poczty.
Przy tworzeniu dokumentów można wykorzystać szablon. Chcąc napisać
ofertę lub pismo wykorzystując edytor graficzny np. popularny Word for
Windows należy rozpocząć od dopisania do poczty wychodzącej pisma. Edytor
wywołuje się automatycznie, a dane z poczty automatycznie stworzą nagłówek
pisma, którego treść uzupełniana jest w edytorze, drukowana itp. i następnie
zapisywana w wysłanych dokumentach. Opcja podejrzyj umożliwia ponowną
edycję pisma.
Dla poczty wchodzącej, czy wysyłanych dokumentów nie wystawianych za pomocą
komputera przewidziana jest opcja skanowania - dokumenty zapisywane są
w programie w postaci graficznej. Opcja podejrzyj umożliwia wgląd w treść
dokumentu.
Dla firm, które nie posiadają edytora Word for Windows proponujemy prosty
edytor wbudowany do programu w zupełności wystarczający do
prowadzenia zwykłej korespondencji.
Wyszukiwanie
pisma następuje w programie na podstawie kontrahenta, daty, teczki,
sprawy. Natychmiastowy wybór pisma - w edytorze np. Word for Windows
eliminuje żmudne i trudne wyszukiwanie miejsca na dysku, w którym znajduje
się korespondencja, czasochłonne sprawdzania oraz wprowadza porządek. Dzięki
możliwości wyszukiwania według kilku elementów - pozwala na dowolne
grupowanie korespondencji.
Zastosowany został system haseł oraz przepustek - dzięki czemu uzyskano ochronę
dostępu do poszczególnych opcji oraz na poziomie każdego pisma.
Program sprzedawany jest z poradnikiem Jak
prowadzić Sekretariat używając komputera. Dołączenie książki do programu ma walor
edukacyjny i praktyczny. Książka, o charakterze instruktażowym, daje podstawy
teoretyczne oraz praktyczne wskazówki bezcenne przy komputeryzacji, a
sekretariatu w szczególności.