.:: System Lojalnościowy - Zastosowanie i sposób obsługi ::.

System Lojalnościowy

Kilka słów o systemie

System służy do ewidencji klientów, którym zostały wydane karty lojalnościowe oraz do rejestracji nowych kart. Na podstawie wprowadzonych tam danych po podaniu kodu karty przy wystawianiu dokumentu sprzedaży udzielany jest automatycznie odpowiedni rabat. Zainstalowany jest on na serwerze emadar.eu, uruchamiany jest poprzez wpisanie w przeglądarce stron www odpowiedniego adresu (adres nadawany indywidualnie).




Wyszukiwanie karty rabatowej

Obsługa systemu

Aby zarejestrować nową kartę należy kliknąć ikonkę a następnie uzupełnić dane klienta wraz z numerem karty i wysokością rabatu. Każda transakcja z użyciem karty jest automatycznie zapisywana w bazie transakcji systemu. Istnieje możliwość ustawienia automatycznego przydzielania rabatu - w sytuacji gdy wydanie karty oznacza przydzielenie rabatu np. 10% rabat ten ustawia się sam. Można ustalić limity obrotu wg których rabat będzie się zwiększał automatycznie po wykonaniu transakcji np. klientowi z nadanym rabatem 10% po dokonaniu zakupu na kwotę 1000zł zostaje automatycznie przydzielony rabat 15%. Użytkownik posiada dostęp do bazy wydanych kart, może je przeglądać, edytować - wszystko w zależności od nadanych uprawnień. Dostęp do przeglądania, edytowania danych klienta uzyskuje się poprzez wpisanie jego numeru karty, kliknięciu filtruj i kliknięciu na nazwisku właściciela karty. W systemie możliwe jest również sporządzenie zestawienia kart i zestawienia transakcji wraz z możliwością wydruku.

Możliwość edycji





Tematy powiązane:
.: Instalacja serwera MadarMobile
.: Księgowanie przez przeglądarkę
.: Praca zdalna
.: Przetestuj demo MadarMobile