POWRÓT
Wybrane wdrożenia

Specyfika klienta

Firma o zasięgu ogólnopolskim, producent i dystrybutor wyrobów garmażeryjnych, współpracujący również z innymi producentami branży spożywczej. W asortymencie: mrożona pizza, kluski śląskie, knedle, kluski na parze, ciasto francuskie, pierogi, paszteciki, placki ziemniaczane itd.
Produkty firmy obecne są w większości sieci sklepów w Polsce.

Cel wdrożenia i specyfika rozwiązania

Firma zatrudnia niewielką liczbę osób w dziale księgowym oraz sprzedaży. Wdrożenie systemu zintegrowanego Madar ERP miało na celu:
  • utrzymanie niskiego poziomu zatrudnienia, przy jednoczesnym zwiększeniu obrotów firmy,
  • dostosowanie do wymagań odbiorców, w szczególności sieci handlowych,
  • integracja danych z systemem finansowo-księgowym.
Podstawowym celem wdrożonego rozwiązania było wprowadzenie zintegrowanego systemu, pozwalającego na prowadzenie księgowości z jednej strony - z drugiej na rozliczanie magazynów oraz prowadzenie sprzedaży również do sieci handlowych. W szczególności wymagana była możliwość stosowania cenników i nazw towarów oraz możliwość elektronicznego przesyłania dokumentów między oddziałami firmy.

Program: Madar 7

Założenia

Odbiorcami mogą być firmy indywidualne, jak i kilkadziesiąt sklepów należących do dużych sieci handlowych z kraju i zagranicy. Własna produkcja, import oraz zakupy krajowe.
Początkowo księgowość, płace i kadry prowadzona przez biuro rachunkowe, później - w siedzibie firmy.
Wymagane rozliczenia dewizowe, kompensaty.

Co osiągnięto

W zakresie sprzedaży:
  • indywidualne cenniki na produkty dla każdej sieci,
  • indywidualne nazwy i numery indeksów tych samych towarów dla każdej sieci,
  • możliwość przekazywania faktur i korekt sprzedaży za pomocą EDI,
  • rozróżnienie nabywcy i odbiorcy, zestawienia sprzedaży, niezapłaconych wg nabywcy i odbiorcy
  • specjalizowane wydruki dokumentów.
W zakresie gospodarki magazynowej
  • przyjęcia z produkcji, przyjęcia zewnętrzne, przyjęcia importowe i WNT,
  • rozliczanie wielu magazynów, magazyn surowców
  • analizy wg grup towarowych.
W zakresie księgowości
  • należności i zobowiązania, rozliczenia dewizowe - w oparciu o wystawione dokumenty sprzedaży i przyjęcia,
  • ewidencja środków trwałych, naliczenia amortyzacji,
  • rozliczenia magazynów.

Używane moduły

  • magazyn
  • f-k pełna księgowość
  • płace - kadry
  • środki trwałe

Współpraca i kontakt z klientem

  • Zgłaszanie problemów telefonicznie, poprzez e-mail.
  • Zdalna pomoc.
  • Aktualizacje programów na bieżąco, zgodnie z wprowadzaniem zmian w prawodawstwie oraz rozwojem firmy.

POWRÓT
Wybrane wdrożenia