Jak zaimportować pocztę w nowej wersji kancelarii?

Spis treści

  1. Przed rozpoczęciem importu
  2. Import listy kontrahentów
  3. Import poczty wychodzącej i przychodzącej


Zanim zaczniesz:

  1. Pisma rejestrowane w wersji starszej niż 6.655 mogą być niewidoczne w nowej wersji programu, ponieważ zmieniła struktura bazy danych poczty przychodzącej i wychodzącej uległa zmianie.
  2. Należy wykonać archiwizację danych.
  3. Po uruchomieniu nowej wersji programu należy przeprowadzić aktualizację listy kontaktów.
  4. Aby poczta przychodząca i wychodząca była widoczna w nowej wersji programu niezbędne jest jej zaimportowanie.

Import listy kontrahentów

  • Wybrać zakładkę kontakty.
  • Wybrać opcje operacje - MADAR - kontrahentów z Madar'a.
  • Pojawi się okienko z pytaniem czy kopiować z kontrahentów. Należy wybrać Tak.
  • Program rozpocznie kopiowanie kontrahentów. Po ukończeniu pojawi się komunikat mówiący, że należy posortować dane.
  • Aby posortować bazę kontaktów należy wybrać opcję operacje - sortowanie i nacisnąć przycisk Tak.
  • Kiedy sortowanie dobiegnie końca można przejść do importu poczty.
import

Import poczty wychodzącej i przychodzącej

  • Wejść do opcji Sekretariat - kancelaria.

..:: Utworzenie nowego rejestru

  • Utworzyć rejestr kancelaryjny naciskając na pole rejestr, a następnie nacisnąć klawisz dopisz.
  • Zakładając nowy rejestr kancelaryjny należy wypełnić pola:
    1. nazwa - nazwa rejestru.
    2. typ - typ rejestru wybierany z listy rozwijalnej.
    3. od... do dnia - okres rejestrowania pism w danym rejestrze.
    4. Numer - numer rejestru.
  • Należy utworzyć dwa rejestry: osobny dla poczty wychodzącej i przychodzącej.
import

..:: Import

  • Wejść do opcji Sekretariat - kancelaria wybrać w polu rejestr poczta przychodząca.
  • Następnie wybrać w opcji operacje - import z sekretarza - import poczta wch, dla rejestru poczty przychodzącej.
  • Po wybraniu opcji program powinien rozpocząć import. Po ukończeniu operacji wyświetli się informacja, że import został ukończony oraz ile pozycji zaimportowano.
  • Następnie aby wykonać import poczty wychodzącej należy wybrać w polu rejestr poczta wychodząca i wybrać opcję operacje - import z sekretarza - import poczta wych.
  • Aby zmiany były widoczne należy wyłączyć i ponownie załączyć program.
import