Import listy kontrahentów
- Wybrać zakładkę kontakty.
- Wybrać opcje operacje - MADAR - kontrahentów z Madar'a.
- Pojawi się okienko z pytaniem czy kopiować z kontrahentów. Należy wybrać Tak.
- Program rozpocznie kopiowanie kontrahentów. Po ukończeniu pojawi się komunikat mówiący, że należy posortować dane.
- Aby posortować bazę kontaktów należy wybrać opcję operacje - sortowanie i nacisnąć przycisk Tak.
- Kiedy sortowanie dobiegnie końca można przejść do importu poczty.
Import poczty wychodzącej i przychodzącej
- Wejść do opcji Sekretariat - kancelaria.
..:: Utworzenie nowego rejestru
- Utworzyć rejestr kancelaryjny naciskając na pole rejestr, a następnie nacisnąć klawisz dopisz.
- Zakładając nowy rejestr kancelaryjny należy wypełnić pola:
- nazwa - nazwa rejestru.
- typ - typ rejestru wybierany z listy rozwijalnej.
- od... do dnia - okres rejestrowania pism w danym rejestrze.
- Numer - numer rejestru.
- Należy utworzyć dwa rejestry: osobny dla poczty wychodzącej i przychodzącej.
..:: Import
- Wejść do opcji Sekretariat - kancelaria wybrać w polu rejestr poczta przychodząca.
- Następnie wybrać w opcji operacje - import z sekretarza - import poczta wch, dla rejestru poczty przychodzącej.
- Po wybraniu opcji program powinien rozpocząć import. Po ukończeniu operacji wyświetli się informacja, że import został ukończony oraz ile pozycji zaimportowano.
- Następnie aby wykonać import poczty wychodzącej należy wybrać w polu rejestr poczta wychodząca i wybrać opcję operacje - import z sekretarza - import poczta wych.
- Aby zmiany były widoczne należy wyłączyć i ponownie załączyć program.
|
|