CRM w programie MADAR ERP
Jest dostępny
również jako samodzielne oprogramowanie CRMadar
3.0.
Zawiera możliwości, które
nie występują w systemach „back-office”, a w szczególności:
- systemobiegu dokumentów
- zapewnia swobodny i bezpieczny dostęp do umów z klientem, dokumentacji,
prowadzonej korespondencji,
-
rozwiązania pracy grupowej
dają możliwości planowania i rozliczania zadań, komunikacji i kontroli,
pracy zdalnej,
-
rejestracja
przebiegu kontaktu
z klientem oraz
szybki dostęp do aktualnie prowadzonych spraw pozwalają na szybsza i lepszą
obsługę klientów, są również odpowiedzią na rotacje pracowników,
-
zintegrowaną
z bazą kontrahentów, wielopoziomową bazę
kontaktów , umożliwiającą
grupowanie, wprowadzanie pracowników i firm zależnych, branży, regionu,
-
automatyzacja
kampanii – bezpośrednich wysyłek
pocztowych oraz e-mail,
znakomicie podnosi wydajność personelu. Możliwości powtarzania ich dla
tej samej grupy docelowej, pełna informacja historii kontaktów, ocena
efektywności kampanii – to dodatkowe korzyści stosowania tego typu
oprogramowania.
Więcej...