..:: Programy Madar ::.. CRMadar

CRMadar

CRMadar umożliwia zbieranie danych o aktualnych i potencjalnych klientach oraz pracownikach. Możliwa jest m.in. ewidencja danych: o kontrahencie oraz kontaktach, osobach, z którymi można się kontaktować itp.


CRMadar Wiedza o klientach Kampanie Zgłoszenia Rozliczenia Bezpieczeństwo Słownik

Wiedza o klientach

Grupowanie klientów

Nie tracąc historii operacji z każdym z klientów możemy doprowadzić do pracy na grupach kontrahentów. Niektóre popularne grupy są już utworzone w programie. Jednakże można samemu definiować i dopisywać nowe grupy, które bardziej trafnie będą pasować do kontaktów. Taka analiza daje zupełnie nowe możliwości - w małej grupie łatwiej jest dotrzeć do klientów, z którymi można skuteczniej współpracować, tworzyć strategie rozmów, wychwycić błędy itp.

Grupy klientów można definiować ze względu na:

Łatwość wyszukiwania informacji o kontaktach

Baza pracowników i oddziałów

Skuteczne zarządzanie kontaktem z klientem zwiększa wiedzę o przedsiębiorstwie. Podczas kontaktów z firmą mamy do czynienia z jej konkretnymi przedstawicielami, którzy mają swoje stanowiska i są odpowiedzialni za określone sprawy.

Ewidencja pracowników i oddziałów:

Dane o potencjalnych klientach

Oprócz wykorzystania wiedzy o klientach, z którymi firma współpracuje - konieczne jest znajdowanie nowych kontaktów i klientów. Jedną z form pozyskiwania nowych klientów jest prowadzenie marketingu bezpośredniego. W tym celu konieczne są narzędzia pozwalające na tworzenie bazy potencjalnych klientów. W programie dane te wprowadzane są w bazie namiarów. Namiary te dane nie są połączone z danymi kontrahentów mimo wprowadzania ich do tej samej bazy przy takiej organizacji łatwo można przenieść namiar do bazy kontrahentów, nie tracąc historii operacji z nim związanych.

Import / eksport

W programie możliwy jest import i eksport do / z bazy. Import i ekxport kontaktów mogą dotyczyć zarówno całej bazy jak i poszczególnych klientów: